Тримайте підбірку з 5 цікавих світових стартапів...
Універсальна пластикова карта
Англійська Curve випускає універсальну пластикову карту. У мобільному додатку користувач підключає всі кредитки і вказує, якою платити в майбутньому. З цього моменту він носить тільки нову карту, а оплати транслюються на ту, яка вказана в додатку, свого рахунку у Curve немає.
Вибір активного способу платежу можна міняти через додаток в будь-який момент. Більш того, є можливість змінити карту вже після здійснення транзакції, на це дається цілі два тижні. Якщо користувач раптом помітив, що неправильно здійснив платіж з кредиток, то він робить кілька кліків по виписці, на старій карті відбувається повернення, на новій відбувається транзакція
Проект росте. У липні Curve залучив $ 55 млн за оцінкою $ 250 млн, тоді у нього було півмільйона користувачів в порівнянні з 150 тисячами в січні 2018 року.
Сервіс для покупки телефонів наосліп
Бразильський Trocafone перепродує старі смартфони. Продавець заповнює форму на сайті з параметрами і станом телефону і після погодження ціни відправляє апарат поштою.
Якщо реальний апарат співпаде з вашим описом, то Trocafone відправляє гроші і кладе товар на склад. Для покупця сервіс виглядає як інтернет-магазин, тільки після вибору моделі потрібно вказати ще і бажану свіжість телефону: «як новий», «дуже добре» або просто «хороший» стан.
Фотографії або тим більше вибір конкретного екземпляра недоступні. Головна новина року - вихід в офлайн, тепер є точки, куди можна прийти ногами і купити або продати телефон.
Соціальна мережа для бабусь
Life360 - соціальна мережа для бабусь. Родичі додають один одного в групи («кола»). Далі вони налаштовують в додатку координати звичайних місць перебування: будинки, школи або роботи.
Коли все буде готово, Life360 почне автоматично повідомляти іншим членам кола «донечка повернулася в рідну квартиру, можна більше не хвилюватися». Для місць нестандартних, клубу або дачі подружки, треба натискати кнопку «я тут» самому, але це не так цікаво, таке повідомлення можна відправити в будь-якій соціальній мережі або меседжері.
Для катастрофічних обставин передбачена кнопка «небезпека», яка негайно повідомить про біду весь круг. Заробляє Life360 на преміум-акаунтах, головне обмеження безкоштовної версії - не можна створити більше двох місць для автоматичних повідомлень.
У жовтні стартап залучив раунд в $28 млн інвестицій, а березні провів IPO в Австралії. Зараз Life коштує на біржі приблизно $ 350 млн, це в півтора рази менше, ніж в день розміщення.
Суміш рієлтора і банку
Американський FlyHomes - суміш ріелтора і банку. Він виконує всю роботу звичайного агента від пошуку будинку до оформлення документів, але крім того ще й фінансує угоду.
Продавець отримує гроші негайно за рахунок стартапа і імовірно робить знижку за простоту угоди. У покупця після цього є місяць, щоб розплатитися з FlyHomes. Буквально на днях стартап залучив $ 21 млн інвестицій і $ 120 млн фінансування покупки будинків.
Сервіс дворецьких для мілленіалів
Американський Hello Alfred - сервіс дворецьких для мілленіалів. Домоуправитель приходить в квартиру раз в тиждень, злегка прибирає, купує продукти за списком, сам робить всі дрібниці і викликає аутсорсерів там, де потрібно багато роботи або кваліфікація.
Він не чинить кран на кухні, а викликає сантехніка і зустрічає його в робочий час - в будь-якому випадку проблема вирішена. Клієнт заплатить майстру повну ціну, але заощадить час і нерви.
Alfred обслуговує 200 тисяч підключених квартир, а в минулому році їх було лише 10 тисяч.
0 комментариев
Добавить комментарий