На цьому тижні ми виділили чотири проекти.
Cameo
Американський Cameo зібрав на майданчику більше десяти тисяч зірок і пропонує користувачам їх відеоавтографи. Коли мілленіал хоче зробити подарунок другу, він знаходить в каталозі улюбленого співака або блогера, заповнює коротку форму і платить з карти. Через кілька днів на пошту приходить приблизно хвилинне відео, на якому зірка розповідає, який Джон кльовий і як у нього все буде добре.
DeepNamer
DeepNamer допомагає стартаперам придумати назву проекту. Користувач вводить опис бізнесу: наприклад, «closed social network for students». «Розумні» алгоритми відповідають півсотнею варіантів і деякі з них цілком пристойні. FineAbove, напевно, все-таки гірше, ніж TheFaceBook, але світ би змирився.
Play Octopus
Американський Play Octopus записав на планшети кілька ігор з грошовими призами і роздає їх водіям Uber і Lyft. Під час поїздки ті пропонують гаджети пасажирам: «Спробуйте, там гроші на халяву виграти можна, та й ігри веселі». Деякі погоджуються, а стартап заробляє на рекламі в додатках.
Elliptic
Англійська Elliptic вивчає криптовалютні транзакції, виділяє серед них підозрілі і видає API: «Цей гаманець хороший, а з цим справи краще не мати, він торгує наркотиками».
0 комментариев
Добавить комментарий