Стартапи тижня за версією Product Hunt: злом спам-фільтра, робот-друг для хворих дітей

  • 7 марта, 15:36
  • 3761
  • 0

А також, плейсмент для закритих чатів, персоналізовані засоби для догляду за шкірою, сервіс для створення відео для соціальних мереж.

Vetter: перевіряє, чи потрапить лист в спам перед відправкою

Стартап використовує сотні акаунтів на поштових сервісах, щоб передбачити, з якою ймовірністю лист з конкретним текстом / заголовком потрапить в спам.

Стартапи тижня за версією Product Hunt: злом спам-фільтра, робот-друг для хворих дітей

За словами творців, завдяки своїй системі вони повністю обійшли спам-фільтр і збільшили відсоток доставлених повідомлень до 100%.

Бізнес-модель: підписка за $ 10 в місяць.

Quorum: закриті співтовариства з платної підпискою

Додаток представляє чати і канали як в Telegram або Whatsup, але з платною підпискою для учасників. Вартість передплати на участь в чаті і тарифні плани призначає адміністратор чату.

ЦА: інфлюенсери і зірки, які хочуть заробити на своїх фанатах, закриті клуби і спільноти з преміум контентом. 

Бізес-модель: базова функціональність доступна безкоштовно, підписка за $ 6 на місяць включає захист від скріншотів, дає доступ до розширеної аналітики і верифікації особистості учасників чату.

InVideo: створює stop-scrolling відео для соц. мереж

Мілленіали дивляться відео, ніхто більше не читає тексти - це доводить популярність TikTok і історій в Instagram. При цьому упаковка контенту в відео це дорогий і тривалий процес. InVideo його автоматизує.

Створення відео відбувається через простий інтерфейс з Drag & Drop, є 1500+ шаблонів, закадровий голос генерується з введеного тексту, AI підказує, що ще потрібно додати в ролик. Бізнес-модель: B2B, $ 10 в місяць. Серед клієнтів стартапу AT & T, Sony, Reuters, CNN та інші.

Стартапу 3 роки і тиждень назад він вперше підняв $ 2.5M інвестицій від Sequoia Capital.

PROVEN: персоналізований догляд за шкірою від АІ

Проблема: засоби по догляду за шкірою створюються для середньостатистичної людини в конкретній групі і не працюють ідеально для всіх людей, а для деяких - взагалі не підходять.

Стартапи тижня за версією Product Hunt: злом спам-фільтра, робот-друг для хворих дітей

Вчені зі Стенфорда проаналізували 20 мільйонів відгуків, 4000 наукових роботів і створили модель, яка після 3х хвилинної вікторини генерує засоби по догляду за шкірою з компонентами, підібраними під конкретну людину, які вирішують його проблему краще конкурентів.

Бізнес-модель: доставка засобів раз на місяць по підписці за $ 120. Розмір ринку по догляду за шкірою оцінюється в $ 135 мільярдів. При цьому з кожним місяцем продукт буде трохи змінюватися, підлаштовуючись під пору року.

Robin: віртуальний друг для дітей, які лежать в лікарні

В залежності від віку, характеру і стану діти можуть по-різному реагувати на тривале перебування в лікарні, деякі навіть можуть не розуміти причину. Це може привести до стресу, самотності і психологічної травми.

Robin виглядає як невеликий робот, він використовує машинне навчання і розпізнавання емоцій, щоб підтримувати і розважати таких дітей, стати для них тимчасовим другом. Судячи з відео та відгуками, дітям дуже подобається.

Бізнес-модель: B2B, підписка для клінік. Команда встановить Robin в палаті за $ 1500 на місяць, $ 15000 на рік. 


0 комментариев
Сортировка:
Добавить комментарий