Друзі, усім привіт. Гадаю, для вас не секрет, що ігри та ігрова індустрія вцілому за останні 30 років зробили просто величезний крок вперед. Це стосується як графічної складової, так і популяризації ігрової індустрії по всьому світу.
Сотні мільйонів геймерів від теплих Каліфорнійських берегів до країни сонця, що сходить. Кіберспорт, який розвивається просто шаленими темпами. Деякі заходи не поступаються міжнародним олімпіадам зі звичайного спорту, а призові досягають відмітки 40 мільйонів доларів. Все ще не вірите, що це має велике майбутнє? Ну якби це було так, то ніхто б не створював безліч кіберспортивних організацій зі своїми академіями. Тому, моя думка, що все це буде лише розвиватись і цей, здавалось на перший погляд, не звичайний вид спорту скоро посяде своє урочисте місце і на олімпійських іграх.
Тож, у цій статті я б хотів обговорити із вами теперішнє та майбутнє, яке чекає на ігрову індустрію. Якщо конкретніше, обміркуємо, чи зможуть VR – ігри посісти перше місце, витіснивши ігри у всім звичному амплуа. Також поговоримо, яких ігор прагнуть геймери, чому деякі малобюджетні проєкти стають популярніші за ігри іменитих компаній та спробуємо розібратись, чому багато хто вважає, що раніше було краще. Про це все після невеликого вступу, де я спробую пояснити, що особисто для мене та й, гадаю, для кожного геймера означає цей віртуальний світ та чому більшість, хто хоч раз занурившись в нього, проводять там тисячі годин, що теоретично можна вважати як зізнання в коханні.
Моє знайомство із віртуальним світом розпочалося в далекому 1999 – му році. Я отримую в подарунок ігрову 8-ми бітну консоль Dendy. Хоч мені не було відомо, що це таке, бо до цього я ніколи її не бачив, але передчуття були хорошими. Мій батько вранці під’єднує Dendy до кінескопного телевізора, вставляє картридж із Super Mario,47 і розпочинається магія. В голові того шестирічного хлопчика все перевернулося із ніг на голову, це було щось неймовірне. Маленький піксельний чолов’яга в червоних штанях бігає по екрані, стрибає, їсть гриби, долає ворогів та рятує принцесу. Просто «вау». Але на жаль, ця ідилія тривала не довго, п’ятнадцять годин безперервної праці далися в знаки, згорає блок живлення. На мене кричать та забороняють грати, на щастя, – не надовго.
З початком 21- го сторіччя популярності почали набувати комп’ютерні клуби, в яких було проведено безліч годин та чимало прогуляних уроків, але ж CS 1.6 та Warcraft 3 із Dota AllStars не могли чекати. У 2007- му році мені дарують перший ПК. Stalker та Assassins Greed, ці ігри я вивчив вздовж та впоперек. Як ви вже могли зрозуміти, ці чудові та чарівні віртуальні світи не відпустили мене по цей час. Саме так я «задр…» поціновувач комп’ютерних ігор. Тому, в цій індустрії я щось-таки розумію.
Відразу вас попереджу, подальший аналіз я будуватиму на основі років слідкування за розвитком ігробудування, відгуків гравців та трохи додам своєї суб’єктивної думки. Все, тепер можна із впевненістю розпочинати.
Пропоную для розминки, розпочати із VR направлення, розвиток якого в геймдеві за останні роки достатньо великий. На цей час, такі техногіганти як Sony, Meta, Valve, Amazon вкладають мільярди доларів у VR технології, намагаючись довести її до ідеалу. Розробники ігор все більше проєктів переносять, а деякі взагалі роблять імениті ексклюзиви, як до прикладу Half – Life Alyx та Metro Awakening для VR. Хоч ми й отримуємо дуже хороший результат на цю мить, але недоліків у вигляді фізичного дискомфорту для гравців все ж вистачає. Мова йде про запамороку, біль в спині та шиї від довгого використання VR гарнітури, що своєю чергою негативно впливає на повне занурення в ігрові світи.
Нещодавно, в продажі з’явився прилад віртуальної реальності від компанії Apple, який на думку багатьох мав створити революцію, але дива не сталось. Звичайно вони хороші, але суто для перегляду контенту і в деяких випадках роботи. Також компанія Disney представила килим, який дасть змогу комфортного пересуватись, бувши зануреним у віртуальний світ. Якщо коротко, ви будете робити звичайні кроки, але залишатиметесь на місці. Як на мене, це щось неймовірне, але ще раз повторюсь, більшість гравців не можуть повністю відчути себе частиною гри через недоліки, які всі компанії намагаються виправити. Гадаю, для цього потрібно ще років 10 -15, і ми отримаємо ідеальний продукт.
А, оскільки VR технологія захоплює все більше прихильників, і за нею майбутнє у багатьох сферах, то той, хто перший зможе запропонувати, так би мовити, повне чи ідеальне занурення у віртуальний світ, не побоюсь цього виразу, – буде володіти всім світом. Я сподіваюсь, лиш на одне, що ми не будемо жити так, як це показували у чудовому фільмі: “Першому гравцю приготуватися”.
Так, VR направлення трохи обговорили, тож давайте перейдімо до обговорення та міркувань, що відбувається з ігровою індустрією в цілому, та що її може чекати у недалекому майбутньому.
На думку більшості прихильників комп’ютерних ігор, і я також поділяю її, на цей час індустрія переживає свій занепад. Саме так, вам не почулось. Не дивлячись на розвиток VR, про який ми вже говорили, графічні рушії, що дають змогу розробникам створювати максимально реалістичну графіку та просто шалене комп’ютерне залізо, що може відтворити будь-що, нові ігри у своїй більшості виходять бездушними. Індустрія, яка ще двадцять років тому завойовувала фанатів просто шикарними історіями, які могли розчулити та довести до сліз навіть брутальних бородатих чоловіків, зараз просто штампує бездушні проєкти, які націлені лише на викачування грошей. Звичайно, це не стосується всіх ігор які вийшли за останній час, але скільки ви можете назвати проєктів після виходу Wicher 3 від акул цієї індустрії, що дійсно виявились просто шикарними? Двадцять? П’ятнадцять? Десять? Скажу одне, — їх було мало.
Саме через нестачу чудових та захопливих сюжетних ігор, більшість гравців переходять в онлайн проєкти для того, щоб просто вбити час, а не проводити його із задоволенням, як то було колись. На превеликий жаль, ігрова індустрія націлена лише на одне. — як (трохи) більше викачати грошей із гравців. Запихання різних скінів, лутбоксів, і ще купа подібного «лай…» , може зіпсувати враження навіть із хорошої гри. Добре, облишимо ці проблеми та подивимось на ті тайтли, що є хорошими. До прикладу, всім відомий Cyberpunk 2077. Гра чудова, але такою вона стала лише через півтора року після свого виходу.
Більшість розробників мало того, що переносять ігри, але навіть потім випускають їх сирими та забагованими, маючи великий штат та купу грошей, вони не можуть довести гру до ідеалу. Я, на жаль, не можу цього зрозуміти. Тож, спробуймо перейти до хорошого. На фоні всього цього, гравці знаходять необроблені алмази від мало відомих розробників, такі, як до прикладу нашумівший PalWorld. І якщо чесно, я радий, що талановитій та маловідомій студії вдається заявити про себе на весь світ, що своєю чергою дає їм змогу розвиватись. Сподіваюсь, що ті хто сумнівається у своїх силах, і у тому, чи варто щось пробувати, — візьмуть приклад.
Яке чекає майбутнє нашу улюблену індустрію, та що потрібно зробити, аби це майбутнє було світлим? Якщо все буде так, як і зараз, то нічого хорошого. Занепаду, звичайно, швидше за все не буде, але і розвитку також. Та попри це, якщо розробники подивляться трішки назад і зможуть згадати, заради чого вони прийшли в цю індустрію, згадають, як у них горіли очі не через кількість прибутку, а через те що вони створюють щось неймовірне та нове, саме тоді, ми побачимо, як наша улюблена індустрія почне розвиватись. Особисто, я хочу побачити більше проєктів для одиночного проходження із добре прописаним сюжетом. Хотів би застати відродження WarCraft, StarCraft, Stalker, ну це, я сподіваюсь, побачу вже скоро. І решти чудових, але забутих ігор. Звичайно, всі сподіваються побачити щось зовсім нове, але чудове.
На цьому у мене все. Був радий разом із вами проаналізувати та висловити думки з приводу того, що відбувається в ігровій індустрії. Хотілось також побажати, щоб в недалекому майбутньому ігри дарували нам лише позитивні та світлі моменти.
0 комментариев
Добавить комментарий