Нещодавно Brand Finance нарешті опублікував свій останній звіт Global 500 за 2020 рік. Звіт складається з 500 найбільших компаній світу за вартістю бренду. Отже, ось список 10 найбільш цінних брендів 2020 року.
Третій рік поспіль Amazon очолює рейтинг з оцінкою 220,7 млрд доларів. Гігант електронної комерції продемонстрував 17,5% зростання порівняно з минулим роком. Також варто відзначити, що це перший раз, коли компанія перевищила позначку в 200 мільярдів доларів.
На цей раз Google вдалося зайняти друге місце з оцінкою в 159,7 млрд доларів. Це означає, що пошуковий гігант збільшив продажі 11,9%. Схоже, що для компанії з Купертіно справи йдуть не дуже добре. Фактично, оцінка бренду Apple впала зі 153,6 млрд доларів до 140,5 млрд доларів - зниження на 8,5%, що призвело до третього місця.
Топ-10 найдорожчих брендів у 2020 році
- Amazon - $ 220,7 млрд (поліпшення на 17,5%)
- Google - 159,7 млрд. Доларів (поліпшення на 11,9%)
- Apple - $ 153,6 млрд (зниження на 8,5%)
- Microsoft - 117,0 млрд доларів (зниження на 2,1%)
- Samsung - $ 94,4 млрд (поліпшення на 3,5%)
- ICBC - 80,7 млрд доларів (поліпшення на 1,2%)
- Facebook - 79,8 млрд доларів (зниження на 4,1%)
- Walmart - 77,5 млрд доларів (поліпшення на 14,2%)
- Ping An - $ 69,0 млрд (поліпшення на 19,8%)
- Huawei - 62,2 млрд доларів (поліпшення на 4,5%)
0 комментариев
Добавить комментарий