Тренвочер, таргетолог та аналітик криптовалют: які нові професії з'явилися за останні роки

  • 29 февраля, 10:50
  • 3746
  • 0

Нові спеціалісти з'являються через розвиток нових технологій. Футурологи стверджують, що незабаром зникнуть 57 професій. Однак з'явиться понад 180 нових.

Ще 15 років тому не існувало деяких професій, які сьогодні звичні та досить широко поширені, пише hh.ua.

Тренвочер, таргетолог та аналітик криптовалют: які нові професії з'явилися за останні роки

SMM-менеджер і таргетолог

Найпопулярніша соціальна мережа Facebook з'явилася 2004-го. Бізнес швидко оцінив рекламні можливості Facebook. У 2011 році обсяг ринку реклами там перевищив $5 млрд. Доходи від реклами в Instagram у 2019-му принесли Facebook близько $20 млрд. Компанії почали шукати фахівців, щоб управляти комунікаціями у соціальних мережах та працювати з рекламою. Останнім займається таргетолог. Спеціаліст налаштовує рекламу так, щоб вона анонсувалася певній групі людей.

Розробник і дизайнер мобільних додатків

Сьогодні у мобільному телефоні є різні додатки, які допомагають написати листа, порахувати щоденні витрати, купити квитки на літак та забронювати житло. Реальним поштовхом до розвитку індустрії розробки додатків стала поява App Store у 2008 році. У 2010-му з'явився Windows Mobile Store. Зараз над мобільними додатками працюють розробники, тестувальники, дизайнери і менеджери мобільної рекламної монетизації.

Інженер-програміст автоматики розумних будинків

Вважають, що "розумні будинки" почали з'являтися у 1961 році. Тоді винайшли пристрій для плавного регулювання світла – диммер. Щоправда переворот у технологіях стався на початку 2000-х, коли з'явилися iPhone та інші смартфони. Тоді ж представили камеру відеоспостереження з онлайн-доступом до відео зі смартфона і можливістю зберігати записи, термостат, який можна було запрограмувати, смарт-система домашнього освітлення. Щоб розробляти "розумні" технології та пристрої потрібні відповідні інженери, проектувальники, розробники.

Спеціаліст з фандрайзингу та краудфандінгу

Економіка спільного споживання полягає в тому, що люди можуть обмінюватися активами за допомогою технологій і онлайн-платформ. Наприклад, інвестувати у нові розробки, продукти, фільми. Спеціаліст з фандрайзингу та краудфандінгу розробляє та втілює стратегію щодо залучення коштів.

Трендвотчер

Фахівці відслідковують появу нових тенденцій та їхній вплив на клієнтські потреби. Досліджують гравців ринку та їхні бізнес-моделі. Створюють концепції комерційних продуктів і стратегій їхнього запуску.

Аналітик криптовалют

Фахівці працюють з відповідними біржами, оперативно реагуватимуть на зміни в курсах, підтримують ліквідність. про криптовалюти заговорили 2009-го після появи Bitcoin.


0 комментариев
Сортировка:
Добавить комментарий