У цьому серпні на Demo Day, який бізнес-акселератор Y Combinator проводить двічі на рік, перед інвесторами виступило 174 стартапи - конкуренція зараз гостріша, ніж за часів таких видатних випускників Y Combinator, як Airbnb або Dropbox. Forbes зібрав головні ідеї підприємців, які показують, в яких напрямках рухається ІТ.
Поворот до ринків, що розвиваються за межами США
СЕО інкубатора Майкл Сайбель на відкритті Demo Day зазначив, що в нинішньому літньому сезоні 15% стартапів націлені на зарубіжні країни. Деякі відкрито називають себе «Compass для Латинської Америки» або «Robinhood для Індії». TradeID першим запропонував жителям Індонезії інвестувати в акції американських компаній, Coco допомагає мігрантам з Венесуели відправляти в якості підтримки своїм сім'ям не гроші, а їжу. Єгипетський Breadfast займається випічкою хліба і його доставкою разом з іншими товарами вранці. Lezzoo розвозить продукти і ліки в Іраку, і, подібно до Grab в Південно-Східній Азії і WeChat - в Китаї, має намір розширити сферу активності і стати універсальним «супердодатком» на ринку Близького Сходу.
Компанії айтішників для айтішників
Засновник Outtalent Тілеке Мамутов заробляв $ 4 тисячі в рік в рідному Киргизстані, поки одного разу Google не запропонувала йому посаду на $ 140 тисяч. Стартап допомагає талановитим «технарям» з країн, що розвиваються влаштуватися в великі закордонні ІТ-компанії і в разі їх успіху бере невелику комісію. Серед інших стартапів на цю тему - Compound , який допомагає співробітникам управляти акціями своїх компаній, і Elpha - онлайн-спільнота для жінок в it, де вони можуть спілкуватися, заводити контакти і шукати роботу.
Нові ідеї для проблеми житлової кризи
Кілька стартапів в якості рішення планують забудовувати задні двори вже побудованих будинків. Node, за аналогією з готовими до збірки комплектами меблів IKEA, пропонує в короткі терміни збирати невеликі котеджі на задніх дворах будинків або в будь-якому іншому місці. Rent the Backyard пропонує власникам ділянок побудувати на їх території квартиру-студію в обмін на половину доходів з її оренди. Globe розробляє платформу за образом Airbnb, де можна буде здавати площі з погодинною оплатою - наприклад тим, хто цього потребує усамітнитися, щоб трохи поспати або поговорити по телефону.
Персоналізація моди
Багато дівчат повертають одяг, куплений в інтернеті, тому що прогадали з розміром. Алгоритм Fit to Form за параметрами покупця підбирає з 100 моделей ту, яка повинна підійти йому найкраще. Custom Movement - це майданчик для незалежних дизайнерів, які створюють кастомні кросівки за доступною ціною. Curtsy - додаток для продажу одягу, орієнтований на покоління Z.
Нові технологічні додатки, які борються з надлишком технологічних додатків
Компанії в будь-якій галузі, необов'язково ІТ, в своїх процесах неминуче використовують технологічні рішення. Y Combinator тільки за два дні вислухав 174 пітчі: сьогодні стартапів дійсно стало занадто багато, і деякі стартапи це розуміють. Один з них - Gmelius - створив комплексне робоче місце, об'єднавши в одному продукті функціонал Slack, Asana, Google Документи та інші сервіси. Стартап інтегрував ряд робочих додатків в Gmail.
Всі хочуть заробити
Люди постійно шукають альтернативні джерела доходу, і деякі стартапи запустили платформи, які допомагають їм у цьому. GitStart побудував мережу розробників, де вони можуть шукати і брати невеликі завдання, а Beacons AI представив платіжну платформу, яка дає інфлюенсерам можливість додатково підзаробити, знімаючи короткі відеовідповіді для фанатів. DirectShifts дозволяє лікарям знаходити роботу (а лікарням - співробітників) безпосередньо без посередників.
Хоча ідеї багатьох учасників Demo Day зосереджені насамперед на те, щоб полегшити життя працівників і компаній, деякі з них вирішують питання особистого благополуччя людини: наприклад, сервіс Stoic для моніторингу емоційного стану і додаток Monaru, що виступає персональним помічником у відносинах.
0 комментариев
Добавить комментарий