Автор матеріалу: Юля Куцай
Зараз часто піднімається болюча тема (особливо, для власників і СЕО компаній), чому до вас не йдуть працювати кращі кандидати ринку IT. Серед причин – проблеми з брендом компанії. У цій статті ви знайдете кілька дієвих кроків, реалізація яких не лише привабить зірок у вашу команду, але й «оживить» поточні бізнес-процеси.
Ви можете сперечатися до втрати пульсу, але для А-гравців галузі пропозиція ринкової зарплати, гнучкого графіку, фрі-кави/фруктів/печивка – майже порожній звук. Вже нікого не здивуєш ані тренажерним залом в офісі, ані медстрахівкою, ані вечірками у п’ятницю. У той час як порада хорошого друга зааплаїтися на вакансію – справді залізний аргумент, навіть якщо у вас із бенефітами не дуже, адже це гарантія, що в компанії кльові внутрішні процеси і комфортні умови. Як відомо, друг не порадить абищо.
Втім, закрити вакансію рекомендацією співробітника часто складно, тож спробуємо визначити, що можна зробити, щоб наймати кращих якомога швидше.
Присутність компанії он-лайн
Звучить дико, але часто розробників шукають компанії, про які у свою чергу неможливо знайти інформацію на DOU чи glassdoor, на LinkedIn та й будь-де загалом. Вакуум. І сайту може не бути, адже його ще не розробили)). Цікаво, що таким компаніям може бути по кілька років.
Як результат – часто розробник робить висновок, що працедавець ви сумнівний, і навряд зможете гарантувати стабільність проекту. Або взагалі тут кинуть на гроші. Всіляке буває.
Тож навіть якщо вашій компанії лічені місяці, подбайте про всеможливі канали присутності вашого бренду он-лайн. Це може бути сайт, соцмережі типу Facebook, LinkedIn, профільні спільноти, Youtube, Telegram-канал або ж навіть Instagram. Якщо складно це зробити самостійно – найміть фахівця (копірайтера, SMM-менеджера) на міні-проект із просування вашого бренду.
Задійте свої сильні сторони
Ви орендували «смачнющий» офіс із яскравим інтер’єром? У вас є своя фішка – неймовірний вид на місто з тераси чи ексклюзивні ергономічні меблі? Може, ви подбали про працівників-велосипедистів і встановили душову, продумали спеціальні бонуси для фанів здорового способу життя? Чи ви пропонуєте поїздки на найвідоміші IT-конференції світу?
Ви ввели захоплюючу гейміфікацію робочих процесів? Минулоріч посіли перші місця у відомому рейтингу компаній, але вже встигли про це добряче забули? Згадайте все, що вирізняє ваш бренд на ринку і говоріть про це рекрутерам і кандидатам.
Усі ці поїнти допоможуть вам краще продати свою вакансію. Так, вам не почулося – саме продати. Давайте чесно – немає на ринку такої кількості сіньорів, якої потребують компанії.
Не нехтуйте розробниками
Ви із перших хвилин інтерв’ю розумієте, що кандидат із якихось причин – хлопака (дівчина) не ваш/а? Це не привід поводитися з людиною абияк. Зараз усі довкола говорять про софтскіли розробників, але представники компаній не поспішають демонструвати власні.
Комфортний тон співбесіди, уважність до запитань кандидата, детальний фідбек опісля інтерв’ю – усе це складові позитивного враження про вас. Чимала кількість негативних відгуків про компанію на тематичних ресурсах пов’язана саме з «багами» у процесі найму.
Чому б не провести кандидату на співбесіді міні-екскурсію (навіть он-лайн), продемонструвавши свою відкритість і тим самим розтопити лід першого знайомства?
Внутрішня кухня: а що там?
На бренд працедавця добряче впливає і те, що відбувається в тімках. Якщо овертайми, робота у вихідні і свята, затримки зарплат – для вас звична практика, дарма сподіватися, що про це ніколи ніхто не дізнається. У той же час якісно поставлені HR-процеси, реалізована програма попередження емоційного вигорання, довірливі відносини між працівниками – не лише сприятимуть кращому перформансу, але й підвищать лояльність до бренду.
Часом у колективі відбуваються процеси, про які менеджмент не має уявлення. Адже ви всі працюєте віддалено чи ваша компанія досить велика, тож зрозуміти стан і настрій кожного – завдання не з простих. Але цілком реальне.
Жорстка позиція «я начальник – ти ніхто» точно не для IT. Є еджайл, скрам, горизонтальна структура ієрархії. Тож олдскул не пройде.
Сміливо йдіть «на сторону»
Виступи менеджерів компанії і співробітників на фахових конференціях, мітапах, ексклюзивне інфо під вашим брендом (аналітика, дослідження, інтерв’ю), події для широкої публіки – з цього будується справді моцний бренд гравця ринку.
Можна піти далі: власні курси, програми стажування або менторства для джуніорів, організація хакатонів, – поле діяльності нескінченне, а результат – потужний піар, що приверне до вас увагу ЗМІ, кандидатів, партнерів і клієнтів.
На негатив – ніжністю
Негативні коментарі – це не вирок і не вічна пляма на репутації. З критикою чи злостивими репліками можна працювати, якщо це дозволяє майданчик, на якому їх залишили.
Так, ваш HR-менеджер може публічно вибачитися за нульовий фідбек і з’ясувати деталі того, що сталося вже у приватному порядку з ображеним. Це правило хорошого тону неабияк покращить ваш рейтинг не лише в очах коментатора, але й усіх, хто натрапить на цей діалог.
Источник: indigo.co.ua
0 комментариев
Добавить комментарий