Як українському бізнесу конкурувати на західних ринках? Доволі цікаве питання... На зустрічі DYB club, Taras Kytsmey висловив свою думку щодо цього.
Taras Kytsmey – співзасновник та член Ради директорів компанії SoftServe, Президент Асоціації «IT Ukraine», Член Дорадчої Ради DYB Ukraine
SoftServe – заснована в Україні, сьогодні є глобальною ІТ-компанією. 40 офісів компанії знаходяться у 12 країнах, в тому числі на висококонкурентних ринках (Велика Британія, США, Канада, Німеччина та ін.). З 2010 року компанія входить в ТОП-100 глобальних аутсорсерів світу (The Global Outsourcing 100).
- ГЛИБШЕ РОЗУМІТИ ПОТРЕБИ КЛІЄНТА. В першу чергу грати на його території. Це дозволяє побачити проблеми бізнесу. А знаючи проблеми – ми вже можемо запропонувати найкращі шляхи їх рішення.
- МАТИ ВУЗЬКУ СПЕЦІАЛІЗАЦІЮ – це дозволяє проявити свою експертизу. Ми обрали для себе шлях бути кращими в декількох напрямках, наразі це health care, fintech, retail та media. І робимо все, щоб, наприклад в США, у нас були співробітники, які глибоко розуміються в цих напрямках.
- БУТИ ГНУЧКИМИ ТА CUSTOMER ORIENTED. Не можливо запропонувати всім однаковий продукт. Часто доводиться підлаштовуватись під потреби клієнта, адже може бути проблема нестачі людей, яку ми закриваємо через спеціалізовані кадри, або проблема нестачі технологічної експертизи, яку ми вирішуємо вивчаючи бізнес та пропонуючи готові рішення.
- БУТИ ІННОВАЦІЙНИМ. Іноді самі клієнти не знають, що їм потрібно. Тоді ми проводимо воркшопи та виходячи із цілей бізнесу та наявних технологій пропонуємо рішення, які вирішуватимуть потреби замовника.
ℹ️ За матеріалами зустрічі DYB club
0 комментариев
Добавить комментарий