Епоха старомодних логотипів судів та адміністрацій минула. Тепер держустанови приділяють значно більше уваги айдентиці. Лого — це не лише про красу. Це також про побудову комунікації і навіть боротьбу з фейками.
Керівниця відділу комунікацій Вищого антикорупційного суду (ВАКС) Олеся Чемерис розповідає, як креативна агенція Hooga створювала для них айдентику.
Олеся Чемерис
Навіщо Вищому антикорупційного суду логотип
Комунікації — одна з функцій будь-якого державного органу, а візуальні комунікації є найефективнішими з погляду донесення інформації.
Упродовж першого року існування комунікації новостворених органів (таких як Вищий антикорупційний суд) з нуля формують ставлення до нього громадян. Тож мають вплив і на успіх установи в цілому.
Крім того, в епоху фейків виразний, цілісний та впізнаваний візуальний стиль — ефективний інструмент захисту від дезінформації.
Який логотип хотіли у ВАКС
Нам потрібен був простий і місткий за змістом символ. З одного боку він мав асоціюватися з правосуддям, навіть верховенством права, з іншого — бути достатньо інноваційним і простим для сприйняття. Як держустанова ми також хотіли, щоб логотип мав державні ознаки і відсилав до символіки України.
Це мав бути не просто логотип, а цілісна візуальна айдентика, яку можна використовувати у всіх зовнішніх комунікаціях: на великих вказівниках-ідентифікаторах, бланках, звітах, прес-релізах і сторінках у соцмережах.
Як обирали дизайнерів
Підрядників ми обрали в ході тендеру. Його організацією та фінансуванням займалася Антикорупційна ініціатива Європейського Союзу в Україні. Попередньо ми обрали авторів, чия стилістика була нам найближчою за духом.
Над візуальним стилем ВАКС працювала команда дизайнерів Hooga. Ця агенція має значний досвід роботи як з приватними клієнтами, так і з державними органами. Зокрема, у 2018 році Hooga брали участь у створенні «Парку Корупції» і отримали за цей проєкт Red Dot.
Логотип ВАКС
Як проходила робота
В агенції були дуже стислі строки: я очолила відділ комунікацій всього за два тижні до відкриття суду. До цього роботу над комунікаціями вели наші іноземні партнери.
В ході роботи дизайнери Hooga запропонували нам три пакети варіантів. У кожному було найменше три пропозиції, тож усього мали близько 10 логотипів на вибір. Майже всі вони були гідними, але шляхом чесного голосування ми обрали той, який і став графічним «обличчям» Вищого антикору.
У цей символ закладено глибокий сенс. Стрімкі і різкі лінії та категоричність образу символізують ідею боротьби з корупцією, нетерпимість до неї.
Цей знак глибоко національний, адже ми прагнемо стати успішним кейсом в українському судочинстві та посісти гідне місце у світовій антикорупційній спільноті.
Про функціонал логотипу
До сучасних логотипів висувають дві ключові вимоги: функціональність і багатомірність. Нам було важливо отримати символ, який підійде як для простих девайсів, так і для об’ємного 3D-формату. Наприклад, ми вже зробили іменні таблички для двох приміщень ВАКС та Апеляційної палати з об’ємним логотипом.
Источник: vctr.media
0 комментариев
Добавить комментарий