Давайте подивимося на зміни у зовнішньому вигляді найвідоміших сайтів.
Найпомітнішою зміною Google є логотип, останній редизайн якого відбувся у 2015 році. 10 років тому у Google був логотип, який залишався незмінним з 1999 по 2010 рік. Крім того, сайт став іще більш мінімалістичним.
2009
2019
YouTube
10 років тому YouTube було усього лише 2 роки в якості дочірньої компанії Google. Він явно зазнав спрощення і став більш плоским, як і решта Інтернету за останнє десятиліття.
2009
2019
Amazon
Незважаючи на те, що за останнє десятиліття Amazon додав майже 800 мільярдів доларів до своєї ринкової капіталізації і незліченний асортимент продуктів і послуг, сайт, здається, став простішим, приховуючи за меню більшість речей.
2009
2019
Facebook добре відомий тим, що керується даними у прийнятті дизайнерських рішень і не змінює речі, які працюють. Його домашня сторінка – прекрасний приклад. Мало що змінилося, крім логотипу, який зазнав редизайну в 2015 році.
2009
2019
Більшу частину останніх 10 років Reddit фактично виживав за допомогою невеликих візуальних змін до середини 2017 року, коли був анонсований поточний дизайн, і до середини 2018 року, коли він почав поширюватися серед великих груп користувачів.
2009
2019
Wikipedia
Знайомий круговий вибір мови Вікіпедії мало змінився за останнє десятиліття, крім списку представлених мов.
2009
2019
У 2009 році Twitter лише починав конкурувати з Facebook, Myspace та іншими соціальними мережами. Тепер його назву знає кожен, і не потрібно ніяких пояснень, а домашня сторінка проста і зрозуміла.
2009
2019
eBay
За останні 10 років eBay багато змінив у своєму інтерфейсі і намагався позиціонувати себе, як сайт електронної комерції і спосіб заробляти гроші.
2009
2019
Microsoft
У 2009 році Microsoft була абсолютно іншою компанією. Досить поглянути на посилання на панелі навігації в 2009 і 2019 роках. Вони показують, наскільки компанія перемістила свою увагу з технічного програмного забезпечення на інструменти для забезпечення способу життя споживачів.
2009
2019
Apple
10 років тому App Store для iPhone було всього 6 місяців, і він налічував 500 мільйонів завантажень додатків. Зараз у магазині було продано понад 130 мільярдів додатків. Це у 260 разів більше. Основний сайт має нову мову дизайну зі збільшеним шрифтом і повнорозмірними зображеннями.
2009
2019
Як бачимо, практично всі сайти і відповідно їхні бренди залишилися вірні своєму першопочатковому спрямуванню. Тому дизайнери повинні розуміти, наскільки важливо зробити правильний UX з самого початку.
0 комментариев
Добавить комментарий