Звичайний менеджер отримав 10 підвищень і став CEO компанії — ось три його поради

  • 18 ноября, 12:00
  • 4312
  • 0

Пано Крістоу був 21 рік, коли він почав працювати в британському сендвіч-барі Pret a Manger як менеджер закладу в Лондоні. Дев’ятнадцять років і 10 підвищень потому він став генеральним директором компанії — цю посаду він обіймає вже чотири роки.

Видання Business Insider розповіло історію чоловіка і ділиться трьома порадами від нього, як здобувати кар’єрні підвищення. AIN.UA публікує переклад матеріалу.

Передісторія

Коли Крістоу закінчив школу, він пішов працювати в McDonald’s. Перш ніж розпочати роботу в Pret, він також працював у таких ритейлерах, як компанія з відеопрокату Blockbuster Video, з погодинною оплатою. У коментарі Business Insider Крістоу розповів, що закохався в «мінливість» ресторанної індустрії.

Його рішення не вступати до університету, очевидно, окупилося. Як генеральний директор Pret, Крістоу отримав дивідендів на понад 4 мільйони британських фунтів у 2021 році, включаючи зарплату в 400 000 фунтів, повідомляє The Guardian. У 2020 році Крістоу сказав The Standard, що хоча його батьки спочатку не схвалювали його рішення відмовитися від університету та відразу піти працювати в роздрібній торгівлі, однак тепер вони пишаються ним.

Мережа Pret налічує 500 магазинів у Великій Британії, також має 45 магазинчиків у американському Нью-Йорку та ще кілька в інших містах США. У 2018 році цю мережу придбав німецький холдинг JAB за $2 мільярди.

Порада 1: Виконуйте свою роль якомога краще

Крістоу обіймав 10 посад у Pret. Генеральний директор — це позиція, на якій він затримався найдовше, слідом йде посада генерального менеджера. За словами чоловіка, він інколи думав перейти в іншу компанію, просто щоб отримати ще одну можливість проявити себе.

Крістоу каже, що пам’ятає, як був одним із наймолодших менеджерів магазину, а потім наймолодшим регіональним менеджером. Ця робота включала керування одним із флагманських магазинів Pret у Лондоні. Завдяки цьому його помітив керівний директор мережі у Великій Британії Ендрю Волкер.

Чоловік згадує, що Волкер призначив його на роль спеціаліста, «якого на той час не існувало», зосередженого на розв’язанні проблем по мірі їх виникнення. Це була перша спроба пера Крістоу на стратегічній ролі в Pret.

Деякі з його професійних стрибків у Pret були великими та несподіваними, тоді як інші були більш лінійними. Коли Крістоу подав заяву на посаду менеджера магазину, він не мріяв керувати компанією, а зосередився на тому, щоб зробити все можливе в тій ролі, на якій перебував просто зараз.

За словами Крістоу, його помітили керівники компаній, з якими він безпосередньо не працював, завдяки тому, що «виявляв лідерство і завоював довіру» підлеглих, а саме був відкритим і доступним для своєї команди та підтримував її.

Порада 2: Будьте впевнені в собі, але не зарозумілі

Крістоу зауважує, що піднятися службовими сходами не завжди легко. Після перших швидких підвищень у нього з’явилося відчуття «синдрому самозванця» і він сумнівався у своїх здібностях.

Чоловік згадує, що був одним із трьох людей, які претендували на підвищення до посади керівного директора Pret у Великій Британії — він був наймолодшим із них, але переміг. За його словами, один із двох інших залишив Pret, а не пішов працювати під керівництвом Крістоу.

Нинішній гендиректор описує кар’єрний стрибок як тривожну подію і каже, що, підступивши до ланок вищого керівництва Pret, відчував необхідність постійно проявляти себе.

Тепер же завдяки тому, що він пройшов всіма кар’єрними сходами — від найнижчої до найвищої, — Крістоу має неабияку довіру від своїх підлеглих і краще розуміє їхні проблеми. Він стверджує, що ключем до подолання синдрому самозванця та успіху в ситуаціях невизначеності є велика віра в себе, але варто також переконатися, що вона «не межує з зарозумілістю». «Між впевненістю та зарозумілістю є дуже тонка лінія», — додає чоловік.

Порада 3: Підтримуйте добрі відносини з керівництвом

Крістоу каже, що наявність чудових менеджерів, з якими він гарно спілкувався, допомогла йому піднятися в Pret. «Дуже часто керівники, на яких я працював, добре ладнали зі мною», — каже він.

Чоловік зазначає, що відчував, як керівництво відзначало його внесок у компанію, що своєю чергою спонукало Крістоу залишатися в Pret. «Будь-яка людина харчується підтримкою свого безпосереднього керівника», — додає він.

Відповідаючи на запитання про «розмінний» кар’єрний підхід деяких зумерів, які часто змінюють роботу, Крістоу запропонував усім, хто розглядає можливість переходу в іншу компанію, зробити крок назад і подумати про «дві-три речі, які дійсно важливі для них під час роботи на цьому конкретному місці». Він додає, що слід враховувати не лише особисте задоволення від роботи, але й стійкість компанії на ринку. Якщо ви отримуєте задоволення і вважаєте, що компанія розвивається, ви можете зростати разом із нею. Однак, якщо ви не насолоджуєтесь тим, що робите, а бізнес стагнує, «можливо, настав час піти і зайнятись чимось іншим».

Крістоу каже, що, на його думку, старанно і наполегливо працюючи в Pret, його «прямолінійний і практичний характер» впав у око керівництву та допоміг просунутися кар’єрними сходами.


Теги: робота
0 комментариев
Сортировка:
Добавить комментарий

IT Новости

Смотреть все