Безробіття в американській IT-галузі

  • 8 октября, 18:48
  • 4556
  • 0

В минулому місяці рівень безробіття в інформаційно-технологічному секторі США зросла до 4,3%, що виявляється значно вищим, ніж загальна національна норма на рівні 3,8%. Це може вказувати на сповільнення найму працівників на початкові позиції внаслідок розширення автоматизації, що базується на штучному інтелекті.


У вересні американські роботодавці створили 336 000 нових робочих місць, що є найвищим показником з січня, як повідомило Міністерство праці США. Попри продовжуючи скорочення робочих місць у секторі інформаційних технологій в США, загальний рівень безробіття в країні залишається на історично низькому рівні.

Згідно з даними консалтингової компанії Janco Associates, на основі даних Міністерства праці США, кількість безробітних спеціалістів у сфері інформаційних технологій зросла з 106 000 у серпні до 117 000 у вересні. За останні три місяці кількість робочих місць у секторі інформаційних технологій, включаючи розробку програмного забезпечення, телекомунікації, інформаційні послуги та обробку даних, скоротилася на 14 300 осіб.

"З урахуванням інфляції і вартості енергоресурсів компанії намагаються зменшити витрати", - зазначив Віктор Янулайтис, виконавчий директор компанії Janco Associates.

Протягом останнього року керівники IT-компаній були змушені зменшувати витрати на дороговартісні IT-проекти, скорочуючи свої витрати на хмарні сервіси і програмне забезпечення. В той же час керівники IT стикаються з тиском з боку керівників компаній, які вимагають розширення використання генеративного штучного інтелекту, і деякі з них отримують необхідні ресурси для цього. За словами Янулайтиса, розробка штучного інтелекту може призвести до зменшення кількості посад на початковому рівні, таких як обслуговування клієнтів та телекомунікації. В даний момент компанії не проводять масові звільнення через впровадження штучного інтелекту, але вони сповільнили процес найму співробітників на посади початкового рівня у порівнянні з посадами вищого рівня.

Однак, незважаючи на турботи багатьох офісних працівників щодо втрати роботи через розвиток штучного інтелекту, ця технологія вже створює нові професії, такі як інструктори з перепідготовки в галузі штучного інтелекту та так звані інженери з формулювання запитів. За даними торгової групи CompTIA, у вересні 26,5% всіх оголошень про вакансії в галузі ІТ були пов'язані з розвиваються технологіями, що більше, ніж 22% у серпні. З цих вакансій 36% були пов'язані з штучним інтелектом.

Зараз багато компаній або розглядають можливості використання штучного інтелекту, або підвищують кваліфікацію свого персоналу у цій галузі, за словами Тіма Герберта, керівника дослідницького відділу CompTIA, тому впровадження штучного інтелекту в робоче середовище не призведе до збільшення кількості співробітників.

"Працівники дивляться на це з двох сторін. У деяких випадках вони розуміють, що частина їхньої роботи може бути під загрозою, але, водночас, вони бачать у цьому можливість звільнити час, що дозволить їм стати більш винахідливими", — повідомив Герберт.

Більшість високопосадових керівників у сфері ІТ не вважають, що генеративний штучний інтелект замінить ІТ-фахівців, акцентуючи увагу на тому, що попит на кадри, особливо в сферах кібербезпеки та управління даними, продовжує перевищувати пропозицію. Щодо інших галузей, минулого місяця найбільш популярними серед ІТ-спеціалістів залишилися розробники програмного забезпечення, а також фахівці з управління ІТ-проектами, аналітики даних та хмарними обчисленнями.


0 комментариев
Сортировка:
Добавить комментарий

IT Новости

Смотреть все