10 місце: Palantir
Хоча сама співбесіда виявилась доволі стандартною та стосувалась кодування і проєктування систем, кандидатів просили пообідати зі співробітниками та іншими шукачами. Для Чжана це було дивним, адже складалося враження, що він мусив змагатися з іншими в присутності рекрутерів та менеджерів.
9 місце: Airtable
Хоча тоді це була ще невелика компанія, Стівену вона сподобалась. Насамперед прозорістю та тим, що до процесу наймання залучалися і топменеджери, зокрема, технічний директор. Найважчим етапом виявилося технічне завдання, яке полягало в тому, щоби написати «дуже читабельний» код.
8 місце: Google
Чжан назвав метод проведення співбесід в Google застарілим. Наприклад, йому не дали доступ до комп’ютера, тож писати код довелося просто крейдою на дошці. Також він відзначив, що технічні питання в Google складніші, особливо коли йдеться про структуру даних.
7 місце: Мета
Інтерв’ю в Meta видавалось напрочуд легким: лише чотири раунди порівняно зі звичайними п’ятьма чи шістьма в інших компаніях. Втім, більшість питань зосереджувались саме на продукті. Наприклад, на розробці нового розділу на основі живих коментарів у Facebook, а не на базі програмування.
6 місце: Uber
Основна складність під час проходження співбесід в Uber, за словами Чжана, – завелика кількість завдань, які потрібно виконувати одночасно. На третьому етапі, наприклад, він не встиг зробити й половини, аж йому повідомили, що час вичерпався. Але цей досвід був не тільки стресовим, а й позитивним. Зокрема, компанія вдається до послуг рекрутерів з агенцій, щоб уникнути упереджень щодо внутрішніх та зовнішніх кандидатів. Також певний пресинг спонукав шукачів діяти швидше, аби встигнути більше та розкритися краще.
5 місце: Cruise
Загалом співбесіда в цю компанію була звичайною, але її суттєво ускладнила мігрень та недієві ліки, що не покращили стан Чжана. Стівен розповів, що це стало для нього цінним уроком та сигналом для того, що деякі зустрічі варто переносити, якщо немає можливості контролювати їхній плин.
4 місце: Checkr
У цій компанії звикли проводити інтерв’ю інтенсивно – кандидати повинні одночасно писати код упродовж кількох годин та відповідали на питання рекрутера й менеджерів. На виході вони мали видавати не просто алгоритм, а цілком працездатний продукт.
3 місце: Zoox
Рекрутери в Zoox виявилися любителями математичних питань, які на більшості технічних співбесід кандидатам не ставлять взагалі. Наприклад, Чжану запропонували виміряти відстань від Землі до Місяця за допомогою таких інструментів, як транспортир і лінійка.
2 місце: Stripe
За словами Стівена, співбесіди в Stripe набагато більше схожі на реальний сценарій, що також ускладнює їх. Наприклад, йому запропонували знайти спосіб використання API Stripe для створення моделі виявлення шахрайства в замовленнях і платежах. Втім, Чжан високо оцінив культуру інтерв’ювання в цій компанії та назвав її максимально наближеною до реального робочого процесу.
1 місце: Airbnb
Співбесіда в Airbnb виявилась найскладнішою в рейтингу Стівена через нішеві питання. Одне з них, наприклад, стосувалось написання коду, за допомогою якого можна було б визначити кількість часу, за який вода заповнить усі впадини на даху унікальної форми. Тоді йому довелося створити структуру даних у коді, а потім написати функцію для обчислення часу заповнення.
0 комментариев
Добавить комментарий