Робохроніки AI: алгоритми оцінюють успіх фільмів, холодильник придумує рецепт сніданку, нейромережа шукатиме нафту

  • 19 января, 15:33
  • 3791
  • 0

Проаналізуємо що нового в сфері AI

Warner Bros оцінить потенціал фільмів за допомогою AI

Американський кіноконцерн Warner Bros уклав угоду зі стартапом Cinelytic, в рамках якого буде створено алгоритм для передбачення комерційного успіху картин в прокаті.

Робохроніки AI: алгоритми оцінюють успіх фільмів, холодильник придумує рецепт сніданку, нейромережа шукатиме нафту

Нейромержа враховує ключові показники (жанр, бюджет, акторський склад і так далі), після чого видає свій прогноз. Також система дозволяє порівняти, як та чи інша зміна «на вході» вплине на майбутнє картини: дати відповідь на питання «підписати контракт з Бредом Піттом або покликати Брюса Вілліса» стане для продюсерів простіше.

При цьому ряд експертів відзначають мінуси такого AI-підходу, вказуючи на «упередженість» алгоритмів: комп'ютер справедливо (але очікувано) радить працювати з іменитим режисером або актором, а ось знайти «невизнаний» талант - завдання, яке штучному інтелекту може бути не під силу.

«Цифрові люди» від Samsung

Samsung представив на минулій  виставці споживчої електроніки CES свій Neon - «штучних людей» у вигляді цифрових аватарів.

Якщо говорити спрощено, це ті самі голографічні помічники (або навіть компаньйони?) з фантастичних фільмів з тією лише різницею, що Neon'и «живуть» на екранах.

Зовнішній вигляд «людей» і їх одяг представлені у всіляких варіаціях, моделі здатні підтримувати діалог з людиною і відображати емоції і рухатися.

Кожен помічник буде «постійно вчитися, еволюціонувати і мати спогади на основі своїх взаємодій», відзначили в компанії.

Алгоритми знайдуть нафту

Норвезька енергетична компанія Equinor має намір використовувати штучний інтелект для пошуку газу і нафти. До співпраці енергетики планують залучити стартап Kobold Metals, алгоритми якого і допоможуть у пошуку ресурсів.

У Kobold Metals, відповідно до своєї назви, фокусуються на пошуку нових покладів кобальту, що використовується у виробництві батарей для електромобілів. Мета компанії - створити аналог Google Maps земної кори, на якій відзначені ресурси, шляхом збору та аналізу великих даних (наприклад, супутникових знімків і результатів раніше проведених гірських робіт).

В LG навчили холодильник придумувати сніданок «з того, що є»

Компанія LG представила свої нові флагманські холодильники лінійки InstaView з технологією штучного інтелекту. Вбудована камера і технології AІ допомагають контролювати набір продуктів, щоб «попередити» господаря будинку про те, що закінчуються ті чи інші продукти і запропонувати поповнити запаси.

Нові холодильники також забезпечені рішенням для «розумної» підтримки клієнтів: знаючи, які продукти є у користувача, алгоритми можуть запропонувати рецепти страв на основі доступних інгредієнтів.

Якщо ви пам'ятаєте, як дивилися вранці в суботу на напівпорожні полиці з яйцями, сиром і парою овочів, думаючи, що ж з цього приготувати - нова фіча точно для вас.

У Китаї згенерований АІ-текст визнали об'єктом авторського права

Суд китайського міста Шеньчжень виніс рішення, згідно з яким написаний нейромережею текст є об'єктом закону про авторське право.

Інстанція розглядала справу про «передрук» (повне копіювання) тексту, згенерованого AІ. Суд постановив, що стаття мала «певну оригінальність» і, відповідно до місцевих законів, права на неї підлягали захисту. Визнана винною у привласненні матеріалу сторона була оштрафована на 1,5 тис юанів (близько $ 217).

Facebook і Reddit виступають проти діпфейків

Діпфейки і боротьба з ними залишаються одним з основних АІ-трендів. У 2020 році в цей процес включилися відразу два великих гравці: Facebook і Reddit.

Соцмережа марка Цукерберга вводить заборону на діпфейки: компанія буде видаляти їх з метою уникнути дезінформації користувачів. Під дію нововведень потрапить створений за допомогою АІ контент, який змінює обличчя і голоси, але сатиричні та пародійні матеріали при цьому видалятися не будуть.

Reddit, в свою чергу, заборонив користувачам публікувати діпфейки і інші матеріали, що вводять в оману. Порушення правил може призвести до бану. Примітно, що, як Facebook, Reddit також окремо виділяє категорію сатиричних матеріалів, на які не поширюватиметься заборона.

Цей підхід контрастує з іншим, більш жорстким варіантом боротьби з діпфейками. У Китаї, наприклад, подібний контент беруть під строгий контроль: з цього року в КНР буде заборонено поширювати неправдиві матеріали без прямої вказівки, що це фейк.


0 комментариев
Сортировка:
Добавить комментарий