Аналітики DataReportal спільно з компаніями We Are Social і Hootsuite підготували звіт про останні тенденції використання інтернету, мобільних пристроїв, соцмереж та інших електронних майданчиків. Наводимо ключові висновки.
- На початок 2020 року інтернетом користувалося 4,54 млрд осіб (+ 7% до січня 2019 го), або майже 60% населення планети.
- Кількість активних користувачів соцмереж у світі в січні перевищило 3,8 млрд (+ 9% до минулого року). За прогнозами, до середини нинішнього року в соцмережах буде зареєстровано більше половини населення Землі.
- У світі налічується понад 5,19 млрд користувачів мобільних телефонів.
- В середньому людина проводить в інтернеті 6 годин 43 хвилини на добу - на 3 хвилини менше, ніж роком раніше. Тобто приблизно 40% свого часу неспання.
- Більше половини часу онлайн (50,1%) люди проводять на смартфонах.
- 53,3% всіх веб-запитів припадає на смартфони, 44% - на ПК і ноутбуки, 2,7% - на планшети і ще 0,07% - на інші гаджети.
- Месенджери і соцмережі - найпопулярніші категорії додатків: в них сидить 89% інтернет-користувачів у віці 16-64 років. Далі йдуть додатки для шопінгу (66%), карти і розважальні програми (65%), музика (52%) і гри (47%).
- На соцмережі і месенджери також витрачають найбільше часу: в середньому половину з 3 годині 40 хвилин, які люди проводять за мобільними пристроями в день. Ще 21% йде на розважальні і відео-додатки і 9% - на ігри. Якщо враховувати і смартфони, і ПК, в середньому на соцмережі витрачають 2 години 24 хвилини в день - +2 хвилини за рік.
- Наймасовішою платформою є Facebook - у неї 2,449 млрд активних користувачів на місяць. На другому місці YouTube (2 млрд), на третьому - WhatsApp (1,6 млрд). Рекламна аудиторія становить Facebook 1,95 млрд осіб.
- Високі темпи зростання показує TikTok, проте 500 млн з 800 млн його користувачів знаходяться в Китаї.
- Серед інших соціальних платформ швидше за все зростає Reddit: він за рік додав 30% і тепер налічує 430 млн MAU. Pinterest зріс на 29% до 332 млн щомісячних активних користувачів в січні 2020 року.
- Найбільше контенту в інтернеті - англійською, російською та іспанською мовами (розглядалися 10 млн найпопулярніших сайтів). Топ пошукових запитів в Google в 2019 році: «Facebook», «Google», «YouTube», «You», «Weather».
- 43% інтернет-користувачів у віці 16-64 років вдаються до голосового пошуку або використовують голосові команди (+ 9% за рік). Майже половина користується блокувальниками реклами.
- 90% користувачів інтернету дивляться відеоролики, 51% - відвідує відеоблог, 70% - слухає музику, 47% - радіостанції, 41% - подкасти.
- Три чверті користувачів роблять хоча б одну покупку в мережі в місяць. Найбільша стаття витрат в 2019 році - подорожі: $ 1,19 тлрн, далі - мода ($ 620 млрд) і електроніка ($ 457 млрд).
0 комментариев
Добавить комментарий