Як писати резюме англійською: Антипоради

  • 19 ноября, 13:13
  • 3737
  • 0

Як же коректно скласти резюме англійською, щоб воно точно зачепило роботодавця? Сьогодні ділимось добіркою основних проблем.

Спойлер: не робіть так, це погано для вашої кар'єри.

На граматику в епохи емодзі ніхто не дивиться: calm down bro

Хоча ми живемо в епоху швидкісних комунікацій, редактура резюме все ще залишається справжньою перевіркою грамотності. Недавнє дослідження від порталу TopResume показало , що 79% роботодавців звертають увагу на граматичні помилки або друкарські помилки в резюме. Так що краще перевірте текст: якщо сумніваєтеся в своїх знаннях, спробуйте сервіси типу Grammarly або Grammar Checker .

Ваші пізнання Urban Dictionary потенційні роботодавці теж навряд чи оцінять. Не варто використовувати сленг або звертатися до HR-менеджера як до приятеля: це нікого не вразить. Зате вразити може вміле поводження з так званими key words - ключовими словами. Не секрет, що багато іноземних корпорацій використовують в оцінці потенційних працівників ATS - систему відстеження кандидатів (Applicant Tracking System), яка допомагає знайти в сотнях резюме важливі для позиції слова і фрази.

Як писати резюме англійською: Антипоради

Ось що ніколи не завадить резюме:

  1. Цифри

Проілюструйте своєї роботи і вкажіть досягнення. Наприклад, розкажіть, що вам вдалося збільшити онлайн-продажі на 34%. Не забувайте про позитивні активні дієслова на зразок «improve» або «achieve» ( «поліпшити» або «досягти»).

  1. Оригінальні фрази замість кліше

Забудьте про вираз hard-working ( «працьовитий»). Трудоголізм не означає продуктивність, тому краще пишіть про підсумки - використовуйте слова value або valuable ( «цінність», «значимість»). .

  1. Приклади

Загальні фрази про ініціативність, обізнаність і так далі краще замінити реальними прикладами, які наочно покажуть, що у вас дійсно є ці якості. Наприклад, напишіть, що ви за півроку вивчили мову або через рік вас підвищили до статусу арт-директора.

... і яких виразів краще уникати (bullshit bingo):

  1. «Google Docs or Microsoft Office experienced user»

Знання арабської, вміння програмувати або монтувати відео в Adobe Premier - набуті навички. Розуміння роботи в текстових редакторах є у кожного, хто хоч пару раз включав комп'ютер. Подібні вміння вказують, коли більше нічого розповісти: це явно не збільшує ваші шанси в очах роботодавця.

  1. «Can not / Do not want»

Постарайтеся замінити дієслова з запереченням і на демонстрацію того, що ви вмієте (і любите) робити. Список того, чим вам займатися не хочеться, навряд чи допоможе привернути увагу.

  1. «Unemployed»

Те, що ви відправили резюме, вже вказує на той факт, що швидше за все у вас поки немає роботи. Не потрібно підкреслювати обставини, які можуть здатися HR-менеджеру негативними.

  1. «Thinking outside the box»

Вітаю, ви серед тисячі кандидатів з таким твердженням в характеристиці. Покажіть свою креативність: замініть кліше прикладами з життя.

Спам-розсилка одного і того ж резюме збільшує шанси на працевлаштування

За даними опитування Career Builder, 36% HR-менеджерів навіть не дочитують резюме, що не персоналізовані під роботодавця. Тому відправка копії однакового резюме по всіх можливих варіантів не призводить до працевлаштування. Важливо підкреслити в тексті компетенції, які будуть ключовими саме для цієї компанії: наприклад, розповісти про релевантному досвіді, потрібних для вакансії навичках і так далі.

Текст давно ніхто не читає: додайте в резюме більше милих картинок, наприклад, з кошенятами

Згідно з дослідженням TheLadders, HR-менеджери в середньому витрачають на перегляд резюме одного кандидата приблизно 6 секунд. Якщо їм доведеться пробиратися через картинки з котами і такі, що не стосуються справи зображення, шанс того, що ви не пройдете, збільшиться.

Експерти в створенні резюме (так, є і такі) сперечаються навіть з приводу того, чи варто додавати в резюме фотографію. Прихильники фото вважають, що зображення допомагає сформувати різнобічний образ кандидата і навіть визначитися з остаточним вибором. Їх противники, навпаки, вважають, що фотографії занадто відволікають і ніяк не визначають професійні компетенції потенційного працівника.

Тим не менш, все залежить від контексту. Якщо ви подаєте резюме на вакансію менеджера з продажу, то презентабельна зовнішність може входити в рамки якостей, які оцінять. У разі, якщо ви пробуєте влаштуватися UX-дизайнером, то це навряд чи важливий критерій.

Британія, Штати, азіатські країни - яка різниця? Всім підійде однакове резюме

Персоналізувати резюме потрібно не тільки під особливості кожного з потенційних роботодавців: важливі ще й відмінності кожної з країн. Наприклад, в Британії взагалі немає резюме. Є тільки різні форми CV: довга версія, яка підходить для технічних спеціальностей, і коротка, більше схожа на зведення.

У довгій версії CV ви прописуєте весь свій досвід: прочитання доповіді на конференціях, освітні курси, місця роботи і так далі. Вона більше нагадує традиційний «curriculum vitae», тобто «напрямок життя». Коротка форма CV, популярна серед ділових британців, що подає інформацію про основні навички, які підтверджує коротке зведення найважливіших подій кар'єри. До речі, в Америці CV краще в сферах академічної або технічної роботи.

Підведемо підсумки

  • Вичитайте резюме кілька разів. Якщо сумніваєтеся в знанні мови, проженіть його через сервіси по перевірці граматики;
  • Розлогі міркування про свої якості краще замінити прикладами з реального життя. Проілюструйте свої досягнення, цифри і результати тільки збільшать ваші шанси отримати роботу;
  • Менше кліше, більше оригінальних фраз і активних дієслів;
  • Не пишіть про те, що не можете (або не хочете) робити. Краще покажіть, на що ви готові і яку користь принесете;
  • Менше картинок, більше строгого дизайну і інфостилю;
  • Врахуйте особливості країни роботодавця.

По матеріалам Наталії Бутко


0 комментариев
Сортировка:
Добавить комментарий